Může člověk, který celý život odborně muziku "zkoumá" a píše kritiky, poslouchat hudbu ještě jako běžný posluchač? A když už kritizuje, může něco zlepšit? Připadá mi, že když kritizuje "odborník", který sám nic netvoří, tak logicky nemůže přinést kýženou zpětnou vazbu, kterou může kapela / autor vzít a podle ní něco v tvorbě změnit. Kivi tomu říká
Mutuju, mutuješ,mutujeme... Jo, přesně ! Tak tohle kouzelné tlačítko MUTE jsme "objevili" až po letech práce a čím dál více ho máme raději a tak je dnes nejčastějším knoflíkem při míchání. Většinou totiž nabereme více materiálu, než se ve finále v písni použije. A tak poté nastane nerudovská otázka "kam s tím?"...
Muzikanti tráví hodně času s nástrojem, s kolegy ve zkušebně či na cestách, na podiu, ve studiu... Avšak kromě těchto míst, protkaných veskrze hudebními tématy, jsou i jiná, neméně důežitá místa. Místa, kde se v klidu dá sednout, vypnout a pokecat...kde nikdo nikoho prakticky neruší, zkrátka nezávislé místo, kde se dá dobře pobejt a vše v klidu probrat. Tím "naším místem" je