Oblíbený Parettův prinicip v muzice? No jasně. I tady to platí: 20% práce dělá 80% výsledku a 80% práce dělá jen 20% výsledku. Resp. za 20% uděláme to hlavní a pak se mrcasíme v 80% času s dodělávkami a maličkostmi. Konkrétně je to asi jako když začnete s aranžováním předehry
Když jsme bezradní, jestli už máme to nejlepší řešení pro skladbu, tak se nám osvědčilo již zmiňované odležení. Často máme takhle v „lednici“ pár desítek polopísní i hotových písní. Věříme, že tady zrajou. Pak si to stačí poslechnout s odstupem času, kdy zapomenete, jak jste to tehdy stavěli a najednou vidíte, že ten motiv který jste prvoplánovaně
V kapele SOHO jsme měli dlouhou dobou výborného kytaristu Ondru. Přišel ze speed metalové kapely, takže mu to krásně rychle a precizně hrálo. Ale jakmile přišlo na houpavý či swingový rytmus, tak to dával jen v šestnáckách, zkrátka se to snažil vytečkovat. Jo všechno se v rychlosti zkrátka nepodaří schovat. Ne nadarmo se Ericu Claptononi přezdívá "slow hand", protože