Všichni posloucháme vlastně hudbu všude. V televizi, rádiu, na internetu, v autě, ve vlaku, v MHD, v autě, v krámu, v posteli, zkrátka kdekoliv .. tak to v pohodě jde většinou na sluchátka. Pouštět si něco přes repro - to už to má své podmínky, omezení, ale …
Někde jsem četl, že v rádiu jí musí zahrát skladba aspoň 17x, než se z ní stane hit. Jako marketér bych to dokázal vysvětlit závislostí na frekvenci opakování versus zásah cílové skupiny. Tj jako když se nasazuje TV či radiový spot. Je pravda, že čím častěji, tím lépe. A pak je tady fakt, že když je ta věc stará, ale dobrá, tak funfuje pořád. To je třeba vidět na starém, ale skvělém spotu Kofoly s vánočním smrčkem.No a když už jsem se dotkl těch Vánoc, tak ty samozřejmě nemůžou být v rádiu nikdy bez rolniček, Purpury od Suchýho a Medvídka od Lucie, že jo :-).
Neděláme s Kivim taneční muziku ani hip hop, trance ani jiné odrůdy elektronické hudby. Vždycky mě fascinovalo, kolikrát se má motiv ve skladbě opakovat, aby se to pak jak vrylo do paměti ale přitom to už nebylo neúnosné, nudné. Asi jedna z prvních skladeb, kde mi toto utkvělo v paměti, je skladba Pražského výběru "Hrabě X" (https://www.youtube.com/watch?v=DYWXXdo-4SQ)